W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zgodnie z ustawą, zwrot zakupionego przedmiotu jest możliwy w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Zwracany towar musi być jednak nie naruszony oraz kompletny. Do zwracanego towaru należy też dołączyć dowód zakupu (oryginał paragonu lub faktura). Przy zwrocie Klient ma obowiązek podać swój numer konta na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją. Reklamację rozpatrywane będą jedynie po okazaniu przez klienta dowodu zakupu (oryginał paragonu lub faktura). Reklamacje rozpatrywane będą w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie dowodu zakupu. Zwracany lub reklamowany przedmiot należy odesłać przesyłką pocztową poleconą na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.